fredag 1 juli 2011

Hemma igen


Pappa Fredrik lyckades få ihop en veckas semester iaf, så full fart har det vart...

Måndagen spenderade vi till största delen i Knalleland för lite shopping, Elton fick en alldeles egen CD-spelare till sitt rum så vi kan lyssna på rim, ramsor och sånger :-) Fin va!?



Vi åkte till stugan och morfar i tisdags efter att vi vart på sångstund på öppnis på förmiddagen. Grilla lite goda revben på kvällen och sov iaf ganska gott, va rätt varmt hela natten.. Dagen efter fick jag träffa två av mina kusiner, systrarna Viktoria och Camilla. Kusinbarnen var supersöta och det var skoj att få träffa dom, den minsta är runt veckan äldre än Elton bara, lille Vilgot.

Längtar till nästa gång det blir stugan, får nog bli jag och Elton som drar dit en vecka medan pappa Fredrik jobbar och drar in stålarna..

Jag badade, undebart!

min käre far och Eltons favvomorfar

baddax för grabbarna

Flög upp på bryggan och nästan på mig

Så fint ute i stugan


Elton vill inte sitta bakåtlutad utan helst dubbelvikt


På onsdagseftermiddagen drog vi vidare mot Varberg och Fredriks mormor. Lika gött där i värmen, traska ner till hamnen och titta på lite båtar (Det gillar Fredrik) Somna tidigt och sov lagom länge.



Fredrik morgonbadade med giftasmoster (eller vad det nu heter, hans morbrors fru) Njöt för fullt, eller??



Av jordgubbarna som blev över gjorde Brita kräm som vi fick till frukost! mumsigt!



Fredrik provar kameran och vill gärna att jag visar hans talang..

Strax innan lunch drog vi hemåt mot Borås, Fredrik och Blixt hade hyrt motorcyklar för att ut och köra hela dagen. Nu får vi se vad helgen har att erbjuda, åker eventuellt iväg igen, vart? Det får vi se..


Tjoff!

Inga kommentarer: