tisdag 9 augusti 2011

Long time!!

Har sådan ångest över att jag inte fått till bloggandet på jättesuperduperlänge! Har så mycke foton som ska slängas upp och även beställas hem. Fick ju till ett inlägg via mobilen för ett tag sen, men sen har det inte funkat! Nu har jag testat en annan lösning, men då har blogger lite problemas med sina sidor idag, så får fixa den lösningen imorrn! Datorn har knappt vart igång det sista, kollar fejjan och andra mysbloggar via luren istället, så smidigt ju!

Ska försöka fixa layouten snart med, få in någon bra bakgrund, för den va tydligen inte så bra i mobilform märkte jag. 

Badelton fastna på bild för ett tag sen, det var innan vi fick bort skorvet! :-)


Nu ska vi sovas, imorgon ska vi till frissan, både jag o Elton! Sen får vi trevligt kvällsbesök av Renèe och Victor! Får se om jag överlever morgondagen, börja träna idag igen. UNDERBART, men jobbigt! Känns ända ut i fingrarna!

Har under kvällen låtit blogger ladda upp massa foton, så imorrn går det snabbare att slänga in lite fler inlägg.. Är ju det som tar sån tid!

Kram på er!

Inga kommentarer: