torsdag 31 maj 2012

Jag har inte slutat...

...bara inte tagit mig tid att blogga! Fick en förfrågan från en läsare igår! Tack!! Det gav mig en riktig spark i baken!! Tänker ofta på det men har blivit annat på kvällarna. Mest bröllopsfix, å nej, jag ska inte gifta mig men mina vänner ska, snart, om 16dagar! Har fått äran att vara toastmadamme tillsammans med min Fredrik. Jätteskoj!


Vi har också grävt upp hela trädgården och gjort altan, staket och lite annat. Får passa på när lilleman sover på dagen med.

staketet längst ner i trådgården

Elton klippte gräset hos grannarna så medan vi byggde

Tina (granntjejen) bjöd Elton på hembakat

Gräva gräva

Jag fick också testa att gräva -skoj!!


Slänger strax in lite fler inlägg.. Fredrik sitter å fixar med lite bilder jämte, så får smygblogga när han inte ser! :)


Inga kommentarer: