tisdag 19 februari 2013

Hälsans dag

Imorses strax efter att klockan ringt hörde jag hur Elton pratar i sitt rum. Smyger fram till dörren så jag hör lite bättre. "nalle dä" "blong" "moffa" "bil". Jag går på toa, sminkar mig och tar på mig kläderna och han bara fortsätter utan att ropa på mig. :-) När jag går in sitter han med en bok. Då frågar jag vad han gör "läsa bok" får jag till svar. Sötnöten! Sen skulle jag läsa lite innan han ville gå ur sängen.

Hela morgonen gick smidigt, inte en protest från Elton. Lovley!

Efter att han va lämnad på förskolan drog Aron och jag till Luta med Sara, Ellen och Robert som kom hem inatt. Hade en mysig förmiddag där. Sen blev det en snabbis på stan, skaffa mig ett par vantar så jag slipper gå med två vänstervantar. :-)

Taccos hos Sara och sen va det dags att hämta Elton. Hemma är vi lite mellis och sen kolla vi lite tv och lekte.

När Fredrik drog och träna fick jag tummen ur att dra igång en träningsdvd här hemma. Så gött! Efter fick det bli Hallonvatten och kesella med hallon. Vi är på gång!

Natti natti!

Inga kommentarer: