fredag 8 april 2011

Promenad

Imorses skulle vi tittat på när Caesar gungade, men va lite väl kallt då.. På väg bort till Ann så blev Elton trött och jag kände för att traska vidare, så vi tog en promenix och köpte hyllpapper till linneskåpet, kaffe och skulle hämta tredje och förhoppningsvis sista omgången av hans tapet. Den hade dessvärre inte kommit!?

Stannade till hos Ann en sväng på vägen tillbaka och småprata lite..
Fick veta att Elton har en sak beställt till sig genom Ann, jag är nog mer nyfiken än honom, foto kommer när det anländer. Roligt!!

Har fått lite bilder från Max nu.. Superfina!






Mammas lilla kille
Nu dricker jag lite kaffe, småpratar med Max som levererar fler foton från igår och väntar på att klockan ska bli 19.oo, för då ska vi till Babbel, träffa mina kära kollegor som jag saknar massor! Har ju aldrig vart ifrån dom så länge sen man börja på banken 2006! :) Min andra familj.. haha!

kramkramkram!!

Inga kommentarer: