fredag 20 januari 2012

Leos lekland


Även denna torsdagen hängde vi på Leos (va där förra torsdagen med) Kalasbra när dom små fortfarande går in gratis ju, och kan leka av sig fullständigt.
Hade ju imorses förträngt att jag är utan bil hela veckan, så en kort stund innan jag skulle packa in mig o Elton i bilen fick jag tänka om. Buss är bra då! Gick att ta sig dit på 20 minuter faktiskt! :)

Siri och Elton småsnacka lite vid bollhavet


Alexandra chilla lite


Felicia, Elton & Alexandra i det härliga havet


Sen traska vi hemåt via Beadplace, behövde ett lås till halsbandet jag fick i julklapp. Så imorgon blir det att fixa det.. Tänkte hälsa på Eltons morfar en sväng med och på kvällen blir det lite kalas (fast kan inte säga vems för det är lite hemligt :) )

Idag såg jag förresten med att Eltons femte tand nu tittar upp, en till på den nedre käken, inte konstigt att han vart lite kinkig på nätterna och dagarna till och från kanske.. :)



Pussåkram







Inga kommentarer: