fredag 21 september 2012

Fredagsfika och Leos

Idag vart det min tur att ha med fika till jobbet. Kollegerna fick prova på mina första Whoopies! Så skoj att baka och oerhört trevligt att äta! Kommer bli fler Whoopiesbak vill jag lova!

Kakfat med mina första Whoopies


Här är lite bilder från bakandet, fick ett set med silikonmatta till kaksmeten, sprits och en jättefin bok med över 70 recept på Whoopies. Finns på Alidbris för 81:-!

Min nya fina sprits



Utspritsat och klart


Kanonfina boken med lättlästa recept och fina foton


Nygräddade


Efter att jag bjudit på fikat och jobbat hela dagen åkte jag hem och hämta mina killar så drog vi till Leos lekland. Precis lagom med folk och Elton va helnöjd. Jag klättra upp och ner en del också, men börjar kännas att man blir tyngre och otympligare för varje dag som går.. Phu! Men Fredrik skutta på med lilleman.

så skojsigt med rutchkanerace





Inga kommentarer: