fredag 28 september 2012

Fredagsmys

 Idag var jag supertrött det sista på jobbet, men det gick och jag hann med det jag hade tänkt! :) När jag kom hem slängde Fredrik in två monsterstora bakpotatisar i ugnen så de skulle bli klara lagom till kvällsmaten. Så smarrigt. Va en potatisröra med bacon och persilja, sen gjorde han någon fläskfilé i ugnen med en god sås till och kokta morötter och sparris som ni ser.. MUMS!!



En "Halvåtta hos mig" rätt


När Elton hade ätit klart tyckte han det var lämpligt att sitta på bordet och fortsätta knapra på en morot.. Vi tyckte inte det var lika lämpligt så han fick hoppa ner ganska snart igen.. Dom har sina små ideér!


namnam säger man till all mat..


Nu soffläge en stund. Ingen sovmorgon imorgon inte så blir sängläge ganska snart!


Inga kommentarer: