tisdag 10 maj 2011

2 månader

Nu har våran lilla kille blivit två månader, och det har gått precis lagom fort!

I helgen va Elton ensam hemma med pappa för första gången, då var jag på 30-års fest hos Eric! Gick hur bra som helst och kändes lagom skönt att komma hemifrån lite! :) Fast det är klart man sakna sin lillfis! I söndags var vi på mingelkväll med farmor, faster och massa andra tjejer. Va lite visning av kläder från provrummet.se, lotteri, gott kaffe och fint väder!





Underbara newbiekläder från Sandy! <3


Igår planterade Sara och jag om i våran kruka ute och i blomsterlådan, blev kalasfint -  Sara hon är duktig hon! Får ta en bild imorrn, lite för mörkt ute just nu.. Efter det åkte jag och Elton ner till Viskan och fika med Jessica och Maria! Va jätteskojsigt även om Maria fick smita lite tidigt.

Idag har jag och Elton vart på Romali på förmiddagen och fick mitt hår färgat, tokblont, nästan vitt med lite askfärg i. Sanna fick bli en riktig rockstar.. blev tokbra! Charles är en sjukt duktig frisör.. Va inspirationskväll på Romali för ett gäng frisörer, fick tyvärr inte kort på alla de andra modellerna..

 

Före - under - efter

före


efter
under

Hanna som vanligen har spikrakt hår!


Vid lunch gick vi vidare till öppnis på Kristineberg och föräldragruppen där vi pratade lite smakportioner och mat.. Känns så långt borta, men om två månader kan man ju börja introducera lite mat.. Ska faktiskt bli skojsigt!

Pussåkram

Inga kommentarer: