måndag 16 maj 2011

Passerat fem kilos strecket

I torsdags förra veckan var vi på sångstund igen på Hultaöppnis, lär bli att vi går dit alla torsdagar vi kan ända tills det blir sommaruppehåll! Jättemysigt. Jag, Ann & Veronica tog våra små och traskade dit på morgonen. Fick träffa Felicia för första gången med, hon och mamma Sandra tyckte det lät trevligt med sångstund och hakade på! :)

Efteråt gick jag och Elton ner till stan och bvc för läkarbesök.. Han undersökte honom lite och tyckte att allt var i sin ordning :) och nu hade vi visst passerat femkilosstrecket med 75g! Nästa gång är nog förmodligen även 60 centimetersstrecket passerat!

Efter bvc shoppa vi lite snabbt på barnvagnscentralen för att sedan gå via ICA Maxi och packa vagnen ännu tyngre och sedan vidare hem.. Blev totalt ca 18000 steg denna dag! Underbart att röra lite mer på kroppen nu när min tå mår bättre så jag får på mig ordentliga skor!



Tjingeling!

Inga kommentarer: