lördag 14 juli 2012

Liseberg


Spenderade vi gårdagen på.. superskoj!!


Elton fick ett eget åkband eftersom han faktiskt fick åka en del karuseller redan.. På nästan alla fick en vuxen åka med gratis så jag å hjärtat delade på ett häfte med lite åkkuponger bara.

 *Trummeliten *Skepp o Skoj *Drakbåtarna *Sagoslottet *Ponnykarusellen *Farfars Bil *Parisehjulet *Kristallsalongen *Kaninresan kunde han åka

min lilla sötskrutt








Trummeliten va en riktig hit, å snurra mycke skulle man göra med, bara vifta med dom små armarna.. Tror vi åkte den fem eller sex gånger, fast i omgångar då. Annars hade vi nog snurrat bort allihop!



Drakbåtarna var också en favorit, så vi fick turas om att åka med ett par gånger, varje varv vinka han så fint till den av oss som stod vid sidan.


Skepp o´Skoj blev klar under juni någongång, så himla fin liten båtbana, å han va så söt i sin lilla miniflytväst. Men köa va ju ingen hit, kunde inte förstå varför man ska vänta och vänta när båtarna va så nära.. :)



Sara kammade hem stjärvinsten på Dumlehjulet - kosta henne 10:-


När vi va på Liseberg i våras så testade jag skicklighetsspelet Milkshaken, sååååååå kul! Å så vann jag första priset på andra försöket, en liten liten gosedjursfågel. Denna gången tog jag första priset på första försöket å så körde jag en gång till direkt å tog hem stjärnvinsten. Så nöjd! :)

 







Tack alla för en toppenbra dag! Elton va helt slut och sov lite mer än tretton timmar inatt

Inga kommentarer: