tisdag 1 november 2011

Hårmodell dax

Jag veeeet, jag ligger efter i bloggen. Blir så ibland, måste få igång bloggen i mobilen - är ju nått som krånglar där. Satt i vilket fall som helst hårmodell för nån vecka sen, ÄNTLIGEN! Va väl behövligt. 



Före

Före - Ida blandar färg i bakgrunden

Det enda jag hade restriktioner (stavas det så?) om var att jag inte ville ha någon lugg.. Ut kommer jag med den största och tyngsta lugg jag någonsin haft. Men är jättenöjd. När jag tidigare fått lugg har den vart tunn eller kort och den lilla virveln i pannan har gjort att den inte ligger som den borde.



Efter
Nu har nästan all den violetta färgen lagt sig i luggen, men funderar på att lägga i lite ny färg snart, gillade den lite udda kontrasten till det jätteljusa håret..


Ja, detta blev ju ett ganska ego inlägg.. Elton var med på förmiddagen och sen va vi på sista KrypIn på bibblan, så har jag nämnt honom iaf! hihi :)




Inga kommentarer: