måndag 28 november 2011

Idag anlände den

Åkpåsen.. så jag har längtat! 
Eltons morfar ordnade bra kompispris på den och levererade den innanför dörren imorses medan jag och Elton stod i duschen. När vi kom ner för att äta mellanmål så blev jag glatt överraskad när påsen stod i den nästan icke existerande hallen.



Classic

Efter många om och men så lyckades jag vika den rätt.. X antal snören och öglor beroende på hur du ska vika den.. Baby-, Standard-, 3-års-, sommar- eller vintervikning. haha. Blev lite i störtsta laget med standardvikningen så gjorde om det när vi kom hem till baby. Så liten är min lille kille än iaf  


sussar gott
På vägen hem från öppnis somnade han nästan innan vi hann utanför dörren, å sen sov han ute i två och en halv timma! Underbart. Ingen risk att han fryser i vinter, om det nu blir lika kallt och snöigt och alldeles underbart som det har vart senaste två vintrarna.. hoppas 



Ett jättejättetack till farfar!! 










Inga kommentarer: