söndag 13 november 2011

Scrapmässa i götet

Förra lördagen var jag och Julia i Göteborg, Elton fick va hos sina kusiner under tiden.
Vi va där eftersom det var scarpmässa, missade vårens eftersom Elton kom till världen bara nån vecka innan den var.. Fyndade en hel del faktiskt!


Julia o jag

Efter några timmar inne på mässan så hitta vid en trappa som vi kunde sitta och fika på..

Mässhallen på Heden

jag ordna lite pastasallad

Julia stod för fikat, till och med kaffe ordna hon till mig

På vägen hem svängde vi av vid landvetter och plockade upp Marianne, brorsans fru, som kommit hem från Berlin.

Tack igen Julan för en jättemysig dag!!




1 kommentar:

fiaa sa...

hej jag tycker att du ska uppdatera din blogg är så roligt att följa din sons utveckling din familj om vardag.
kram en som läser din blogg fia