onsdag 23 november 2011

Mosterhäng

Det har det blivit en del utav! Och det gillas på alla håll och kanter. Mamma och pappa får mysa lite själva, vara sjuka själva, renovera själva eller vad det nu kan vara. Underbart att kunna lämna bort lilleman ibland. Även om han är superdupersnäll så behöver man komma ifrån lite.


frukost med favvo Devin i matchander pyjamasar. MYS!

Oftast när Nina (som då är min älskade lillasyster för dom som inte vet) passar Elton så är hon hos sin vän Mikaela som också bor på Sjöbo. Hon har en son som heter Devin och om jag inte minns fel så är han typ snart arton månader(?). Elton och Devin är iaf kompisar.


lunchdax? Elton i lånade kläder :) (är lite slarvig med att packa ner ombyte ibland)

Dom brukar ha kryprace, fast Devin vinner alltid såklart så han brukar ta några aerovarv runt Elton. Sen tycker han om att pussa Elton och går han förbi honom klappar han honom alltid lite fint på huvudet.

Sist vi hämta Elton så blev Devin till och med lite ledsen när vi gick.. Då är man vänner!! 


promenix

Vissa gånger har jag kommit ihåg att lämna kameran hos syrran, alltid kul med lite foton från mosterhänget som vi kallar det. Har fler bilder, men blir andra inlägg så småningom. 


Tack Nina (vet att du inte vill att jag tackar för att du passar min son) men tack ändå! Du är fantastisk. Och såklart tack till Mikaela också! Känns tryggt att du är med och hjälper till och att våra söner leker så bra ihop! 





1 kommentar:

Anonym sa...

Inget att tacka för sis! Jag älskar att spendera tid med lilleman, han är min prins ju! :) <3