onsdag 7 december 2011

Blomsterpyssel

Här kommer lite bilder på några arrangemang jag gjort i år.. :) Är såå skoj och blir avis på er som arbetar som florister, att få skapa hela dagarna. ;) Tänk att få lära sig och bli duktig på det!



risbunt på insidan av dörren...

..som dock redan börjat barra tyvärr.





Min dörrkrans. Blev lite mörka foton eftersom jag fota efter halv fyra :)









Julstjärnor med lite mossa i lerkrukor














Klätt insidan av glaskrukan med mossa




Hyacint i glasvas
med lite mjuken och snören








mer hyacinter







mossa och smala ljus i lerkruka







adventsljusstaken, med liiiiite snea ljus :)





minijulstjärna i kaffekopp


2 kommentarer:

L8 sa...

min favorit:
minijulstjärna i kaffekopp, så söt!
Kanske en liten röstning här så ser vi vilken som blir mest poppis :)
Så kan jag som kom med tipset vinna en sån.. hahaha

Sanna sa...

Hahaha, söt! Kul idè! Får kolla om man hittar nån sponsor med.. ;)