lördag 10 december 2011

Många kort blev det...

Ojoj, i två omgångar har vi försökt att fota lilleman i sin lilla tomtedress med tillhörande luva för att få ett bra kort till julkorten som måste skickas snart.. :) 

Insåg snabbt att jag lär få nöja mig med ett okej kort, inte ett bra utan ett okej kort. Hahaha. Blev väl omkring tvåhundra kort tagna totalt och tillslut fick jag ett okej kort, inte så suddigt och där han tittar in i kameran, dock utan tomteluvan. 
På alla andra kort rör han sig för mycket så en arm eller huvudet eller nått är suddigt, eller så ser han lite arg ut för att han inte vill sitta still, sliter av sig luvan eller tittar åt massa andra håll. 



GOD JUL från bustomten


Tänkte tagit bilden ovan, men den är rätt suddig, syns inte så mkt i så litet format, men ville ha lite större bild på julkorten. Va lite sent ute med att beställa dom bara så jag hoppas dom kommer med posten senast på onsdag. För då tänkte jag och Julia göra klart julkorten!

Glöm inte kära vänner som planerar att skicka julkort - senast fredag den 16e måste dom lämnas på lådan (iaf om du har julfrimärken) :)




Inga kommentarer: