torsdag 8 december 2011

Kransbindning

Blev som sagt tre kransar i år.. så skojsigt. Är det någon som fortfarande inte har någon dörrkrans och vill ha en?? Hojta så kan vi lösa det. Gör gärna fler för en billig peng. ;)

Här kommer ett par bilder av de jag gjorde, den första ligger sedan i måndags på min farmors grav, den andra hänger på pappas dörr. Den tredje kommer i ett annat inlägg, den hänger på min dörr och är fotad med ett annat minneskort som jag inte hitta just nu. 

vanlig rödgran i hela kransen


Lite piff med porslinshjärta och någon "stenväxt" tror jag det kallas

Ädelgran blandat med nån annan typ av trädgårdsgran som pappa har hemma med små kottar/frön i.. 
Kanelstänger och porslinshjärta fick piffa denna krans lite.


Så här ser det ut när man kommit halvvägs..


på er




Inga kommentarer: