lördag 7 april 2012

Jönköping

Idag bestämde vi oss för att ta en tripp till Jönköping, någon mer kanske?? :)

Va ju alltid på Elmia varje år innan, men nu är det några år sen så tänkte det kunde va skoj å se lite tjusiga bilar.. Men först gick vi in på IKEA för att äta lunch och shoppa lite smått som jag glömde när jag var där förra veckan med mamsen..


lite lätt tjusig bil jag fotade på STCC racet 2010





Efter maten fick Elton glass, är ju ändå Påskafton.. Fast först skulle ju pappa Fredrik äta upp halva! Innan glassen åt Elton Köttbullar med mos, sås och lingon. Tyckte han va supersmaskigt!

mumma!


Sen åkte vi över till Elmia, fick en parkering ganska nära ingången, ställde oss i en sinnessjuk kö och jag står precis o funderar på om det är värt 250:- per person?! Då knacka två vänner mig på axeln, dom hade vart där hela förmiddagen men va trötta och möra och skulle hem. Tyckte inte vi skulle in om vi inte vill slänga pengarna i sjön, va så mycket folk där inne då så man såg typ inte bilarna.. Å insåg ju att det inte blir jättekul med en barnvagn där då.. Så vi gick tillbaka till parkeringen och åkte vidare mot Borås.

Fick ju iaf se en del fina bilar runt om utanför! Men va nog fler riktigt fula rishögar iof, å askalas människor - inte avundsjuk på hur dom mår imorrn! :)


Ne, nu blir det soffläge nån timma innan sängen, Fredrik drog iväg på lite party och imorrn blir det kalas för Freja och sen påskmiddag hos svärmor! Kanonsöndag skulle jag tippa på iaf!

GLAD PÅSK kära läsare!!




Inga kommentarer: