torsdag 5 april 2012

Visit hos morfar & kusinerna

Efter djurparksbesöket igår så gick vi upp till morfar en sväng, där fick Elton snurra i fotöljen och tralla omkring i vardagsrummet som alltid! :) Blev bara en snabbvisit för sen fick vi ta bussen hem, packa babysimsakerna och åka ner till badet.. Va två veckor sen jag var med eftersom jag va lite för krasslig förrförra veckan och förra veckan va det Eltons tur.



Gårdagen va en fullspäckad dag, fast ändå inte stressig. Direkt efter badet så åkte vi ut till Nitta och Eltons kusiner eftersom Freija fyllde sju år! Hipphipp hurra!! Så blev lite kvällsfika där. 

Fast Elton va helt nybadad så fick han äta glassbåt. Jag har ju tyvärr inte så mycket att säga till om vad han får äta och inte när vi är på besök hos Fredriks syster.. Kanske kan bero på att jag fick sötNellie att kleta chokladpudding i håret julen 2009 (måste det vart, nån vecka innan hon fyllde ett år.) Hon va så sjukt söt när hon satt där och kleta, men kanske inte så roligt för mamma och pappa som fick ta hand om det sedan.. :) hahaha, så därför får jag igen med råge nu!

mmm kladdigt med glassbåt



Inga kommentarer: