måndag 12 september 2011

Finbesök

För någon vecka sedan fick vi besök av Pernilla, Andreas och deras lilla Alicia. En liten docka är hon allt! De va förbi på lite mat och prat, Elton bröta på som vanligt mestadels i sin gåstol medan Alicia bara sov.. :) 

Och i fredags på Eltons 6 månaders dag så fick Elaine sin lilla Collin, två av mina gamla skolkamrater som fått "elvor" dom med! Så skoj! Grattis till er båda!!


Alicia

Jag har haft nöjet att få träffa Alicia två veckor på rad när vi har vart på K-bergs öppnis, och det gillas!! Imorgon får jag och Elton dock hoppa öppnis, även om det är både babycafé och KrypIn, så tråkigt, men åkte på en förkylning inatt, så bäst att hålla sig hemma så man inte smittar ner allas små godingar. Dessutom vill jag ju krya på mig tills på onsdag för då är det ju dags för babysim igen! Wiiee!

Tjingeling!

Inga kommentarer: