tisdag 6 september 2011

Tapas och skägg

Dagen innan min födelsedag hade vi finbesök av Victor och Renée! Tapas, sangria och spel stod på menyn. Och oj va mycke gott vi åt!! 

TAPAS!!!!



Fredrik har länge vart avis på Victors skägg och valde för ett par veckor att odla han med, en ganska rejäl krans blev det ju, men sen tröttna han och raka bort alltsammans. :)





underbara vänner


Fångarna på fortet - Renée har fått en klurig gåta
Fångarna på fortet fick jag av min kära bror när jag var typ sex år, det håller i sig! :) Dock fattades lite regler och så, men vi gjorde egna! Elton somna relativt tidigt och utan gnäll, vaknade till en gång och sov sedan långt in på småtimmarna! Underbara unge.


Tack vänner för en kanonkväll och för de fina presenterna jag fick - innan tolvslaget till och med :)

Inga kommentarer: