måndag 12 september 2011

Inte alltid så lätt

Så här kan det se ut när pappa Fredrik ska byta bajsblöjor! Han råkade få liiiiiiite bajs på sitt långfinger och slängde sig efter ett par ulkanden ner på golvet och skrek att han kommer dö.. Snabbt mitt i allt asgarv slet jag upp mobilen och fotade. Notera Eltons små ben som sticker upp i bakgrunden i väntan på att få en ny fräsch blöja.


Fredrik ska dock ha beröm, för han bytte den själv, även om jag fick ställa mig bredvid som moraliskt stöd! hahaha. Igår hörde jag honom skrika lika högt igen, det var efter morgongröten. Då fick vi dock tappa upp ett litet bad åt lilleman, för då va det bajs upp till nacken. Inte så bra att bajsa när man sitter kvar i matstolen har vi kommit på, trycket blir lite väl bra och då glider det upp bakvägen och ut genom blöjan! :) Söt är han ändå!

Tjingeling!

Inga kommentarer: