torsdag 22 september 2011

Nu kan vi sitta

Eller ja, jag har väl kunnat sitta ett tag men igår, helt plötsligt, förstog även Elton hur man gör.. Det är så spännande att dom plötsligt bara lär sig saker.
Skulle packa ihop våra saker inför babysimmet, han satt ganska bra tyckte jag så jag la lite kuddar runt om i fall att han skulle välta. Men när jag kom tillbaka ett par minuter senare så satt han så fint så. SÖTNOS!

Det är nått jag också funderat på.. Som i rubriken. Tyckte det lät bättre att skriva nu kan "vi" sitta istället för Nu kan Elton sitta. Mycket vi. Vi mår bra, Vi sover bra, Vi kan detta, Vi ska, Vi har.. Fast iof gör vi ju nästa allt ihop! 


Första inlägget utan foto.. Har ju som sagt vart lite kass på att fota.. Lovar dock att ordna en bild på när han sitter, eller vi sitter kanske till och med.. ;)


Tjingeling!

Inga kommentarer: