torsdag 22 september 2011

Fullspäckad dag

Får ju erkänna att jag har vart värdelös på att fota det sista.. Av någon anledning fastnade kameran i mitt pysselrum när jag skulle gå igenom lite foton.. Kass! Har blivit lite mobilbilder, men inte allt för många tyvärr, får bli skärpning där. Köpte ju min D90 av en anledning.

Har haft en kalasbra dag, med massa skoj - men fotandet missade jag ju tyvärr lite då så har bara två kort på skrutten som sitter i en gammal söt BRIO vagn i väntan på att få träffa doktorn på bvc - för en rutinkontroll.




Elton fick en OK stämpel i protokollet idag också, å lillskrutten som jag trodde vägde nånstans runt sjukilosstrecket hade ju gått upp ett kilo sen sist, så nu närmar han sig åttakilosstrecket 7830g idag. 






Innan bvc träffade vi två av ICA mammorna med sina små på K-bergs öppnis. Lite annat tempo där idag eftersom barn i alla åldrar va välkomna. Men det gick fint ändå! Åt lite lunch där och sen åkte jag och Elin med våra små till Stadsbiblioteket. Kan rekommenderas starkt! Jättefint har dom fått det, och då är det inte ens klart där!!
Vi va där på KrypIn som vi anmält oss till. Sjöng sånger rimma på ramsor och kikade lite i böcker.
Dit blir det att gå fler gånger även efter KrypIn är slut.. Har lite soffor, kaffe, leksaker och ett härligt lugn. Så dom små kan ligga i "pölen" o dom stora kan dricka kaffe å snacka lite skit. :)

Idag har vi även flyttat ut Elton från sovrummet till sitt rum, får se hur det går. Han somna som han brukar iaf, till och med än bättre - kom inte ett ljud från honom. Va kanske helt slut efter den fullspäckade dagen.. Håller tummarna för att han sover bättre ensam och kanske slipper störas av Fredriks snarkningar och mitt brötande...

Tjingeling

Inga kommentarer: