måndag 27 februari 2012

Måndagstårta


Glömt helt att fota nått alls idag.. så slänger in någon gammal bild som är tagen för drygt ett år sen :)

Vi blev sent igår inbjudna på tårta idag hemma hos Vilmer som fyllde år igår..! Happy smiley 17 Va så gott med tårta och jättetrevligt att träffa honom och hans mamma, lilla söta Astrid och hennes mamma kom strax efter oss, dom har precis som vi vart sjuka så va evigheter sedan vi sågs känns det som. Å nu ska de båda börja jobba inom en vecka så då lär det bli än mer sällan vi ses, känns jättekonstigt och tråkigt. Får bli duktiga på att boka in symöten ofta! 

knas att man gick med den här magen för ett år sedan ungefär
Efter besöket hos Vilmer drog vi till stan och mötte upp Eltons moster som fick ta över å jag drog hem för att storstäda, så tråkigt med behövligt, inser att jag får fortsätta lite imorrn med för det va mycket att röja innan jag ens kunde börja damma å dammsuga :)


Senare på eftermiddagen var det äntligen dax för visning på ett hus som dök upp för omkring två veckor sedan. Hoppades nästan på att det inte skulle va nått att ha när man väl fick se det, men både jag och Fredrik fick den där känslan av att "här vill vi bo" Så får se om det sticker i pris eller om vi kanske flyttar snart.. Frågan är om man orkar, gör rätt och faktiskt vill!?!?!?!?!? Pirrigt är det iaf på ett bra sätt än så länge.


Dax för soffläge nu med virkningen.. suttit lite för länge som vanligt vid den här burken

Pussåkram


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var ute och tittade på huset, bra planlösning och det kändes stort!!
Fint och bra.
//marita