tisdag 14 februari 2012

Virkning på g

Åhhh, jag är så lycklig. Äntligen kommit igång med virkandet tack vare Elin! :) Hon visade mig torsdagen efter att jag skadat knät och jag fatta direkt. Brukar ha så svårt att lära mig igen för jag ser inte vad jag gör.. Men tror att Elin är en bra lärare helt enkelt. Nu är snart luftballongen klar iaf, ska göra klart prickarna som ska på och snörena som binder ihop korgen och ballongen ikväll tänkte jag! 


Ballongen ovanifrån när den nästan är klar

Igår började jag med korgen, nu är den med klar

Det är såå avkopplande att sitta med detta på kvällarna i soffan medan vi kikar på tv. Istället för att sitta fast i telefonen med facebook eller nått halvtrist spel. Är dessutom lite mer social och närvarande med virkandet! :) Det uppskattas av Fredrik.

Hoppas alla haft en kalasbra allahjärtans dag idag. Det har jag, även om det inte hände så värstans mycket. Delade en pizza jag och Fredrik på kvällskvisten, va evigheter sedan vi åt det. Mums!

pussåkram




Inga kommentarer: