onsdag 8 februari 2012

Smyckestillverkning

Igår var jag hos Pernilla på kvällen för att tillverka smycken. Tanken va att vi skulle gjort detta för ett tag sen, men blev framflyttat. Det var lika skoj som sist när jag var på smyckesparty för några år sen och tiden gick lite för fort så fick bli att boka in ett nytt party hos mig i mars! :)

Velade länge i början dock vad jag skulle göra. Men tillslut blev det något som ännu är hemligt eftersom det är en gåva till någon i min närhet. Hon får gåvan ganska snart på särskild dag :) Sen gjorde jag även en nyckelring till mig. Har stört mig rätt länge på mina nyckelringar. I den ena har jag en sketagöragammal nyckelbricka som inte är i bruk (en sån som det står på att man ska lämna den hos polisen eller i närmsta brevlåda), i en annan har jag min gamla fordnyckel, iof lite nostalgiskt eftersom det är min gamla fina ford jag hade efter golfen. Forden fick tyvärr skrotas till slut så då behöll jag en nyckel. I den tredje nyckelknippan har vi opelnyckeln som köparen av opeln kanske hade velat haft? :)

Nya nyckelringen, med en ugga såklart!


Inga kommentarer: