måndag 12 mars 2012

Besök hos mormor

Tyckte det var dags att hälsa på mormor, och så här dagen efter helgens kalas så va jag faktiskt inte jättesugen på att städa undan det sista. Så jag, Nina och Elton åkte ut till Eltons mormor i Hillared.


Snödroppar i mormors mossmatta


Lekte inne lite först och åt sedan lunch.. Blev sen en tur till den lite halvtrista lekplatsen som finns en bit bort.  alla gunga lite, men fy vad illamående jag blir snabbt av det, fattar inte att jag fixade det så bra bara för några år sen. Ändras balanssinnet av att vara gravid kanske??



mormor & Elton

Nya mössan är såklart på!

Fina  ♥   

Bläddra i mammas Allers tidningar - å ja, det är kanske en tidning för tanter, men jag älskar den! Finns lite av varje i den och den kommer ut ofta och är billig.. Kanske skulle prenumerera precis som mamma?? Kolla bara in bilden nedan - var med på sidorna om trädgård och vårfix! Så himla gulligt! Får se om jag får tummen ur att göra något liknande, men har dock inte lite hönsnät över - nån annan som har kanske? :)


Så fint

Eftermiddagen spenderade vi på mammas nästan färdiga altan i bara tröja i den underbara solen! Så himla fantastiskt underbart härligt!!!


Tack mamma och systeryster för en mysig dag!

Inga kommentarer: