onsdag 14 mars 2012

Korvgrillning i Annelundsparken

Fint väder skulle det va, å ja uppehåll å lite sol va det kanske.. Men snorkallt i vinden! Trots det grillade vi korven åt den och lite kaffe på maten hann vi med innan vi frös ihjäl. 




 Det var jag, Elton, Elin, Alexandra, Sandra, Felicia, Jessica och Valdemar som bestämde dejt dagen innan, så mysigt för det var ett tag sedan vi sågs nu. Får försöka upprätthålla detta nu på tisdagar!!


Alexandra & Elton

Fick varsin egen dricka med sugrör

Chillar lite

Efter parkbesöket promenixa vi ner till stan för att gå till tandläkaren för första gången.. Eller ja, en infoträff! Hon tyckte hans sju små bissingar såg så fina ut så. Och hör å häpna: Jag bokade en tid till mig själv.. Hörde ni? Jag gick till luckan efter informationsträffen, väntade i säkert två minuter innan de öppna luckan och sa: "jag skulle vilja boka en tid till mig själv." Kändes konstigt att höra mig själv säga de orden, men jag gjordet det så i maj ska jag dit.. usch å fy å blä!


Tack tjejer för en trevlig dag i parken!

KRAM

Inga kommentarer: