söndag 18 mars 2012

Bilder från kalaset


Den 11e mars dagen efter kalaset med alla kära vänner hade vi nästa kalas med familj och släkt! Fullt hus kan man säga! :) 

mormor & Elton

Fick sina första småbilar

Tårtan
Gjorde egen tårta för första gången i mitt liv. Å resultatet blev faktiskt kanon om man får skryta lite. Gjorde egna chokladbottnar från Rutiga kokboken eller om det kanske var rutiga bakboken å sen tog jag och fotade av receptet på baksidan av ICAs färdiga bottnar i butiken på en chokladmousse som jag fått smaka hemma hos Elin & Vilmer. Gick däremot inte åt så mycket jag trodde så hade en hel tårta plus en hel botten över. Den blev ganska hög och rejält mastig. Mumms! 


min fina syster
Nina va såklart med heeeela helgen från fredag till söndag, hjälpte till med alla förberedelser och servicen under kalasen. Du är en pärla syster!!






Eltons privatfotograf var också med på kalaset. Kände att jag ville fota såklart, men när ska man hinna med det?? Tack igen Max för att du var med under dagen och tog massa härliga bilder! Bjuder dock inte på alla här och nu.. :)



Å va mycke presenter en sån liten kille kunde få. Galet! Men en väldigt bra mix av saker även denna dag och inga dubletter! En pyjamas som va lite liten bara, men den byttes snabbt! :)




Tack igen alla som var med och gjorde Eltons dag till en fantastisk dag!
KRAMAR i massor från vår lilla familj!


Inga kommentarer: