måndag 26 mars 2012

Tvättmaskinen är spännande

Idag var det dags att tvätta lite innan tvättstugan svämmar över igen! Brukar passa på när Elton sover, men idag ville jag komma igång lite tidigare så han fick haka på ner..


wow, det snurrar å låter 

Gick ju hur bra som helst, va rädd att han skulle rota lite överallt och äta dammråttorna som gärna samlas under maskinerna men det räckte att få på en maskin så var han fast.. 
 Tillslut kom jag på att han kanske kunde sitta på tvättkorgen så han ser in lite bättre, sicken lycka.. 


vill gärna känna i maskinen




-titta, titta, titta, titta (det kan man säga många gånger om dagen..



Han satt nog där i säkert tio minuter medan jag kunde vika ner tvätt och hänga den vi precis tagit ur. Tänk att det kan va så spännande med en tvättmaskin. Sötast var han nog när han satt å dansade till radion på tvättkorgen. Men samtidigt var det dax att gå ner märkte jag.. 




Nu sover skrutten middag, sen blir det lite mellis å så kommer nog pappa hem. Då drar jag ut till Mollaryd och hälsar på Handers å Stina - ska äntligen använda min riktiga kamera någon timma. Vart alldeles för dålig på det sista tiden..


KRAM



Inga kommentarer: